Nowe Produkty

Nowe Produkty
Wszystkie nowe produkty
Darmowa Dostawa

Polityka prywatności

Niniejsza Polityka Prywatności została opracowana w oparciu o przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej RODO.

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Katarzyna Windysz prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Futura Katarzyna Windysz z siedzibą w Ślęzy (55-040), ul. Główna 33H, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP 9121797054, numer statystyczny REGON 381231974. Kontakt z Administratorem jest możliwy za pośrednictwem poczty elektronicznej: ……………….., telefonu i elektronicznego formularza umieszczonego pod adresem internetowym https://niezwyklerosliny.pl/kontakt.

WYMÓG PODANIA I KATEGORIE PRZETWARZANYCH DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administrator przetwarza następujące dane osobowe:

  1. nazwisko i imię, ewentualnie nazwa firmy,

  1. adres zamieszkania, ewentualnie siedziba firmy,

  1. adres do korespondencji, jeżeli jest inny niż adres zamieszkania,

  1. adres poczty elektronicznej,

  1. numer telefonu,

  1. numer NIP.

  1. Podanie danych osobowych określonych w pkt 2 nie jest wymogiem ustawowym i jest dobrowolne, ale stanowi warunek zawarcia z Administratorem umowy sprzedaży, umowy o świadczenie usług elektronicznych w postaci newslettera lub formularza kontaktowego, każda z osobna zwana dalej „Umową”. Jeżeli użytkownik nie poda tych danych, wówczas nie dojdzie do zawarcia Umowy.

  1. W czasie obowiązywania Umowy, Administrator może wejść w posiadanie innych danych użytkownika – numeru IP urządzenia, którym posługuje się użytkownik oraz danych dotyczących korzystania przez użytkownika z określonej sieci teleinformatycznej, oprogramowania lub urządzeń, jak również sposobu korzystania z witryny internetowej Administratora.

CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administrator przetwarza dane osobowe w następujących celach:

  1. zawarcie i wykonanie łączącej strony Umowy, w szczególności dostawa zakupionego towaru i rozpatrywanie reklamacji,

  1. wypełnienie ciążących na Administratorze obowiązków prawnych, w szczególności wystawianie i przechowywanie faktur oraz innych dokumentów księgowych,

  1. dochodzenie roszczeń i obrona przeciwko nim,

  1. wykrywanie i zapobieganie nadużyciom,

  1. marketing bezpośredni,

  1. tworzenie analiz i statystyk, na potrzeby własne Administratora, w szczególności raportowanie, badania marketingowe i rynkowe, planowanie rozwoju usług, badanie preferencji i zachowań kupujących, na potrzeby polepszenia jakości usług świadczonych przez Administratora,

  1. określonych w pkt 5e i f po wykonaniu Umowy – za zgodą użytkownika,

  1. przekazania osobom trzecim – za zgodą użytkownika, w zakresie i celu objętym tą zgodą.

PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych w celu określonym:

  1. w pkt 5a – stanowi art. 6 ust. 1 b RODO (wykonanie Umowy),

  1. w pkt 5b – stanowi art. 6 ust. 1 c RODO (obowiązek prawny),

  1. w pkt 5c-f – stanowi art. 6 ust. 1 f RODO (prawnie uzasadniony interes Administratora),

  1. w pkt 5g i h – stanowi art. 6 ust. 1 a RODO (zgoda osoby, której dane dotyczą).

CZAS PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administrator będzie przechowywał dane osobowe przetwarzane w celu określonym:

  1. w pkt 5a – przez czas trwania Umowy i rozliczeń po jej zakończeniu,

  1. w pkt 5b – przez czas, w którym nakazują to Administratorowi przepisy prawa,

  1. w pkt 5c i d – do momentu przedawnienia się roszczeń wynikających z Umowy,

  1. w pkt 5e i f – przez czas trwania Umowy,

  1. w pkt 5g i h – do momentu cofnięcia zgody.

  1. Jeżeli Administrator świadczył na rzecz użytkownika usługi drogą elektroniczną związane z zawarciem i wykonaniem Umowy, wówczas zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, po zakończeniu korzystania z usług Administrator może przetwarzać tylko te dane osobowe usługobiorców, które są:

  1. niezbędne do rozliczenia usługi oraz dochodzenia roszczeń z tytułu płatności za korzystanie z usługi,

  1. niezbędne do celów reklamy, badania rynku oraz zachowań i preferencji usługobiorców z przeznaczeniem wyników tych badań na potrzeby polepszenia jakości usług świadczonych przez Administratora – za zgodą usługobiorcy,

  1. niezbędne do wyjaśnienia okoliczności niedozwolonego korzystania z usługi,

  1. dopuszczone do przetwarzania na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa lub umowy.

ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administrator nie przekazuje danych osobowych osobom trzecim, chyba że uzyska na to uprzednią, wyraźną zgodę użytkownika lub jeżeli prawo lub obowiązek przekazania tych danych wynika z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

  1. Administrator powierza dane osobowe następującym podmiotom przetwarzającym:

  1. świadczącym w imieniu Administratora usługi marketingowe i reklamowe,

  1. obsługującym systemy teleinformatyczne Administratora,

  1. świadczącym Administratorowi usługi pocztowe, kurierskie, płatnicze, audytorskie, pomoc prawną i księgową.

PRZEKAZYWANIE DANYCH OSOBOWYCH DO PAŃSTW TRZECICH I ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWYCH

  1. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.

PRAWA UŻYTKOWNIKÓW

  1. Użytkownikowi przysługują następujące uprawnienia:

  1. prawo żądania dostępu do swoich danych tj. uzyskania potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe go dotyczące,

  1. prawo do sprostowania danych tj. żądania sprostowania dotyczących go danych osobowych, które są nieprawidłowe,

  1. prawo żądania usunięcia jego danych osobowych,

  1. prawo żądania ograniczenia jego danych osobowych,

  1. prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,

  1. prawo do przenoszenia danych.

  1. Zakres każdego z uprawnień określonych w pkt 12 oraz sytuacje, w których można z nich skorzystać, określają powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności RODO.

  1. Użytkownik może skorzystać z uprawnień określonych w pkt 12, kontaktując się z Administratorem.

PRAWO COFNIĘCIA ZGODY

  1. Jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, użytkownik ma prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed jej cofnięciem.

PROFILOWANIE

  1. W celach określonych w pkt 5c-f Administrator może dokonywać zautomatyzowanej analizy danych użytkowników i opracowania przewidywań na temat ich preferencji lub przyszłych zachowań. Profilowanie może w szczególności służyć do analiz i prognoz osobistych preferencji lub zainteresowań użytkowników. Takie działanie Administratora nie będzie wywoływało w stosunku do użytkowników żadnych skutków prawnych, ani w podobny sposób istotnie wpływało na ich sytuację.

PLIKI COOKIES

  1. W celach określonych w pkt 5c-f Administrator może stosować tzw. pliki cookies. Są to małe pliki tekstowe, umieszczane na urządzeniu użytkownika, w oparciu o które gromadzone są informacje, które pozwalają w szczególności zidentyfikować urządzenie użytkownika, jego numer IP i stosowaną przeglądarkę.

  1. Użytkownik może tak ustawić swoją przeglądarkę – dzięki odpowiednim, dostępnym w niej opcjom – aby wyłączyć automatyczną instalację cookies, uniemożliwić ich stosowanie lub całkowicie usunąć je ze swojego urządzenia. Procedura obsługi i usuwania plików cookies różni się w zależności od używanej przez kupującego przeglądarki.

  1. Pliki cookies dzielą się na:

  1. tymczasowe (sesyjne) – pliki tymczasowo znajdujące się w pamięci podręcznej przeglądarki, które pozostają w niej do momentu zakończenia sesji,

  1. stałe – pliki pozostające w pamięci podręcznej przeglądarki tak długo, jak pozwalają na to wybrane przez kupującego ustawienia przeglądarki,

  1. własne – pliki zarządzane przez Administratora,

  1. zewnętrzne – pliki zarządzane przez osoby trzecie,

  1. konfiguracyjne – pliki związane z poruszaniem się użytkownika po stronach witryny internetowej Administratora i zapewniające prawidłową po niej nawigację. Pozwalają w szczególności śledzić wybory dokonane przez użytkownika (wybór języka, rozmiar używanej czcionki), rozpoznać urządzenie, z którego korzysta kupujący i zarządzać sesją przeglądania,

  1. analityczne – pliki wykorzystywane w celach statystycznych i analitycznych,

  1. reklamowe – pliki wykorzystywane w celach reklamowych np. w celu wyświetlania spersonalizowanych reklam.

  1. Szczegółowe zasady działania plików cookies umieszczonych na witrynie internetowej Administratora stosowane określone są pod poniższymi linkami:

………………………..

SKARGA DO ORGANU NADZORCZEGO

  1. Użytkownik ma prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa jeżeli uważa, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy prawa.

ZABEZPIECZNIE DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administrator stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, mające na celu ochronę danych osobowych użytkowników przed ich utratą, niewłaściwym wykorzystaniem czy modyfikacją. Prawa dostępu do danych osobowych kupujących zostały w restrykcyjny sposób ograniczone tak, aby dane te nie znalazły się w rękach osób nieuprawnionych.